Usein kysytyt kysymykset

Alta löydät useimmiten kysytyt kysymykset, sekä vastaukset niihin

 

Peruutuskäytäntö

Pyydämme ystävällisesti,

että siirrot, muutokset ja peruutukset 

tehdään vähintään 24 tuntia etukäteen liikkeen aukioloaikojen mukaisesti ja mieluiten soittamalla liikkeeseen

098637171.

Huomioithan, että emme välttämättä tarkista sähköpostia joten peruutukset tulisi ilmoittaa aina puhelimitse.

Peruutukset alle 24 tunnin sisällä, veloitamme 50% hoidon hinnasta. 

Sairastumisen vuoksi peruutetusta ajasta veloitetaan 0% mikäli asiakkaalla on esittää lääkärintodistus.

Peruuttamattomat varaukset veloitetaan 100% hoidon hinnasta. 

Mikäli meidän täytyy peruuttaa asiakkaan aika, ilmoitamme siitä ensisijaisesti puhelimitse.

Kiitos yhteistyöstä!

 

Mitä tapahtuu, jos myöhästyt?

Mikäli myöhästyt enemmän kuin 15 minuuttia saatamme joutua siirtämään tai peruuttamaan aikasi, jolloin laskutamme 100% varatun palvelun hinnasta.
Sinulle varataan ammattilaisen henkilökohtaista aikaa, joten toivomme, että kunnioitat varaus- ja peruutusehtojamme.

Valitettavasti emme voi tarjota korvausta, jos palvelun puutteellisuus johtuu asiakkaan myöhästymisestä.

Eri hinnasto?

Haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja pyrimme välttämään odottamattomia kuluja. Jokaisen värjäyspalvelun välissä on ennen/jälkeen -kuva, joka toivottavasti auttaa sinua valitsemaan oikean palvelun hiuksillesi. Hinta määräytyy palvelun, hiusten paksuuden ja pituuden perusteella.

-----------------------------------------------------------------------------

Jari Koivisto hinnoittelu 80e/h

Mitä tarkoittavat eri pituuskategoriat?

Lyhyet hiukset: yltävät leukaperiin saakka.

Keskipitkät hiukset: yltävät olkapäille.

Pitkät hiukset: yltävät olkalinjasta alaspäin, lapaluiden yläpuolelle.

Ekstrapitkät hiukset: yltävät lapaluun alapuolelle.

Erikois- ekstrapitkät hiukset: yltävät vyötärölle asti.

Huom! Jos sinulla on hyvin paksut hiukset, varaathan ajan riittämiseksi lisäpalveluna ”Ekstra paksut”.

Ole hyvä ja katso hiusten pituuskategoriat tästä.

Miksi varattu aika tulee peruuttaa vähintään 24h aikaisemmin?

Mikäli asiakas peruuttaa ajan, se tarkoittaa sopimusyrittäjälle monen tunnin seisomista, koska aikaa ei välttämättä kerkeä myymään uudelleen. Tästä syystä peruutus tulee tehdä 24h tuntia aikaisemmin, jotta kampaamolla on mahdollisuus tarjota aika seuraavalle asiakkaalle. Myöhemmin peruutetuista ajoista lähetämme laskun.

Kiitos yhteistyöstä!

 

Miksi Fiber max 1+2 hoitoa suositellaan värikäsittelyissä?

Fiber max 1+2 Bond korjaa ja vahvistaa hiusta sisäisesti.

Terveet hiukset näyttävät paremmilta ja väritkin pysyvät niissä paremmin

Sisältää keratiinia ja aminohappoa.

Fiber max -hoidon ensimmäinen osa sekoitetaan värin tai vaalennusaineen kanssa ja se suojaa hiuksia käsittelyn aikana. Fiber max -hoidon toinen osa, joka korjaa vaurioituneita hiuksia, levitetään hiuksiin käsittelyn jälkeen pesun yhteydessä. Fiber max -hoitoa suositellaan, jotta hiukset pysyvät hyvässä kunnossa ja eivätkä katkeilee.

Onko väliä valitsenko tyvivärjäyksen vai tyvivaalennuksen?

Kyllä on väliä. Jos haluat tummaa tyviväriä, valitset tyvivärin. Jos taas toivot koko tyven vaalennusta, niin ehdottomasti valitset tyvivaalennuksen. Tyvivaalennustyö kestää pidempään ja liian lyhyessä ajassa emme saa vaaleasta tyvestäsi kaunista.

Jos tyvikasvusi on yli 2cm pitkä, eli edellisestä käynnistäsi on yli 8vikkoa, on kyseessä vaalennustyö.

Mitä jos en halua leikkaus leikkausta värjäyksen yhteydessä?

Kaikkiin väripaketteihimme sisältyy siistimisleikkaus.

Miksi minua veloitetaan ekstrapaksuista hiuksista?

Haluamme tarjota sinulle parasta palvelua. Runsas ja paksu tukka vaatii enemmän aikaa, tuotteita ja työtä.

Hiusten jälkihoito värjäyksen jälkeen?

Värjäyksen jälkeen pidät värin kauniina ja hiuksen hyvässä kunnossa oikeanlaisilla hiustenhoitotuotteilla. Suositeltavat tuotteet riippuvat hiustyypistä ja värjäyksestä.

Miten selvität onko hiuksissasi metallikerrostumia?

Jos epäilet tätä niin ole yhteydessä omaan vesilaitokseen, joka ottaa näytteet. Olemme keränneet eri lähteistä muutamia vinkkejä, miten tunnistaa  metallikerrostumia. (Huom. Tieto on vuodelta 2014)

  • Värit eivät kestä ja varsinkaan punavärit (erotettava normaali kesto/hiuksen kunnosta johtuva).
  • Raidat/värit muuttavat nopeasti väriään himmeäksi/likaiseksi.
  • Vaalea hius vihertää/punertaa/kellertää, (kloori,kupari/rauta/rauta,mangaani) vaikka se olisi vaalennettu.
  • Hiukset ovat takkuiset, karheat ja ”kovat”, vaikka kuinka hoitaisi (huonokuntoisuus on asia erikseen, tämä pitää erottaa).
  • Metallin haju hiusten ollessa märät.
  • Vaalennettaessa hiukset kuumentuvat (ollaan jo vaarallisilla vesillä!!), muissa käsittelyissä värimassa ja permanenttiaine reagoi metalliin (juurikasvu 2014).
  • Jos epäilet, että hiuksissasi on metalleja kerro tästä kampaajalle välittömästi. Suosittelemme metalleja poistavaa syväpuhdistavaa käsittelyä. Me emme voi myöskään tietää onko hiuksissasi metalleja ja siitä syystä emme ole myöskään vastuussa, mikäli kohdallanne sattuisi kemiallinen reaktio.

 

Minkälaisilla vaatteilla kannattaa tulla kampaajalle?

  • Varatessasi väri -tai permanentti ajan, pidä hienot sekä kalliit vaatteet kaapissa tai tuo vaihtopaita mukaan.
  • Laitamme aina asiakkaalle muovisuojan, kapan sekä niskasuojan kapan väliin, mutta kyseessä on neste, joten sitä voi valua helposti kaikkien suojien läpi.
  • Huom. me emme ole korvausvelvollisia pilaantuneista tai värjääntyneistä vaatteista.

Miten valmistautua kampaajalle tuloon?

  • Sovi vartin konsultaatio aika kampaajan kanssa etukäteen, jotta voit kertoa rauhassa tulevasta lookistasi. Näin myös kampaaja voi rauhassa valmistautua ja antaa vinkkejä.
  • Näytä kampaajalle kuvia, jotta hän varmasti hahmottaa ja ymmärtää halutun tuloksen.
  • Harkitse tarkkaan, mitä haluat tehdä. Esimerkiksi mustasta hiuksesta vaaleaan? Harvalla tämä onnistuu kerralla.
  • Toisilla hiukset vaalenee  todella hyvin jo ensimmäisellä kerralla ja lähelle lopputulosta päästään, jopa yhdellä kerralla. Toisilla se vaatii taas useamman käynnin.
  • Projekteissa tulee olla siis kärsivällinen, realistinen ajan sekä kertojen suhteen.

Kemiallinen reaktio?

Hiuksiin voi kerrostua erilaisia metalleja.

Harvemmin kaupunkiolosuhteissa, ellei asu todella vanhaputkisessa talossa. Yleensä metallikerrostumat johtuvat kaivovedestä.

Metallit voivat kuitenkin olla ongelmana myös kaupungeissa, vaikka talossa olisi uudetkin putket.

Vedessä voi olla paljon rautaa, kuparia ja kalkkia (lattiaan ja suihkuverhoon kuivuu punertavaa ja sinertävää sakkaa).

Yleensä rauta ja kupari vaikuttavat voimakkaasti vaalennukseen ja varsinkin värinpoistotyyppiseen vaalennukseen.

Kemiallinen reaktio tarkoittaa sitä, että metallit reagoivat vaalennuksen kanssa, jolloin käsittely karkaa käsistä ja hiukset kuumenevat voimakkaasti.

Se voi jopa johtaa palovammoihin aiheuttaviin kuumuuksiin. Toinen vaikutus on se, että hiukset palavat ja leikkautuvat kemiallisesti poikki. Reaktion voimakkuus riippuu kertyneen metallin määrästä.

 

Työn valmistuttua en olekaan tyytyväinen värin valintaan?

Me teemme ehdotuksen ammattilaisen näkökulmasta ja asiakas tekee lopullisen sitovan päätöksen.

Jos haluamasi lopputulos ei miellytäkään, vaikka työmme vastaa sitä, mistä olimme sopineet alussa, voimme tehdä uuden käsittelyn ja värin, jos aika vain riittää. Tämä kuitenkin tarkoittaa uuttaa työtä-ja lisä-aikaa, jolloin se veloitetaan uutena käsittelynä.

Jos haluan hiukseni tummasta vaaleaksi, kuinka osaan varata oikean ajan?

Tämä riippuu täysin siitä, ovatko hiuksesi luonnostaan tummat. Jos on, niin varaa vaalennustyö.

Vaiko värjätty tummaksi, niin varaat color correction. Värjäyshistoria on ratkaiseva tekijä, jos hiuksesi ovat tummaksi värjätyt.

 

Suosittelemme  sinua varaamaan ajan konsultaation, niin voimme käydä hiuksesi historian ja kunnon läpi.

 

Kun näytät meille mieluisan kuvan netistä, se auttaa meitä ymmärtämään toiveesi. Kuitenkin lopputulos riippuu yksilöllisestä hiustyypistäsi, sinun hiushistoriastasi ja hiustesi kunnosta.

Mitä jos en tiedä mikä palvelu sopii minulle?

Voit lähettää meille sähköpostia info@chereamie.fi. 

tai instagramissa hiuskuvasi päivänvalossa ja lähetä meille myös odotuksesi, autamme sinua mielellämme.

Lopputulos eroaa sovitusta?

Kiitos, että jaat huolesi! Olethan pikaisesti yhteydessä meihin!

Ymmärräthän, että hiustesi yksilölliset ominaisuudet vaikuttavat lopputulokseen. Mainos- ja mallikuvat antavat yhden esimerkin lopputuloksesta.

Emme voi luvata, että asiakkaan hiuksissa lopputulos olisi täsmälleen samanlainen kuin mainoskuvassa tai muussa esittämässäsi materiaalissa. Kuitenkin pyrimme aina parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.

Jos koet , että lopputulos ei ole sovitun mukainen, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Jos epätyydyttävä lopputulos johtuu tekemästämme virheestä tai virhearvioinnista, olemme sitoutuneet tarjoamaan ilmaisen korjausajan. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Reklamaatiot

Reklaamatiot on esitettävä kuitenkin viimeistään kahden (2) viikon sisällä käynnistä sähköpostitse, puhelimitse tai paikan päällä.

On hyvä varautua siihen, että reklamaation syy täytyy tulla havainnollistamaan paikan päälle.

Suurimmassa osassa palveluitamme pätee yhden (2) viikon laatutakuu, jolloin korjaamme veloituksetta mahdollisen virheellisesti tehdyn työn.

Tehdystä työstä emme palauta rahoja vaan kuluttaja-asiamiehen ohjeistuksella tarjoudumme korjaamaan mahdollisen virheen veloituksetta.

 

Laskutus

Lähetämme laskun peruuttamattomasta ajasta sähköpostiin. Lähetämme laskusta kaksi muistutuslaskua 2 viikon välein, jonka jälkeen siirrämme laskun perintätoimiston hoidettavaksi, mikäli emme ole saaneet maksusuoritusta.

 

Huom, varaamalla ajan hyväksyt, että olet lukenut ylläolevat ”usein kysytyt kysymykset”.